2012. október 23., kedd

8.rész A találka. 1.rész


Emlékeztető!

-Jess nem láttad a telom?-kérdezte tőle rémülten.
-Nem! biztos,hogy felhoztad?-kérdezte tőlem.
-Persze hát még itt mondtad,hogy csörgött.-válaszoltam neki.
-Most jut eszembe asszem Justin-t láttam fel jönni egy pillanatra nem lehet,hogy le vitte?-kérdezte Jess.
-Jaj ne már és,ha meg látta az sms-t tuti,hogy valamelyik fiú küldte.-és rögtön le rohantam az emeletre.

És akkor meg láttam az öcsém kezébe a telefonom...

-Justin te mégis mit csinálsz a telefonommal.-és abban a pillanatban oda futottam hozzá és ki kaptam kezéből a telom.
-Csak le akartam tölteni egy játékot de kaptál egy üzit amit nem néztél meg és ettől nem engedte,hogy le töltsem.-mondta szomorúan.
-De el olvastad az üzenetem?-kérdeztem tőle fel emelt hangsúllyal.
-Dehogy olvastam miért olvastam volna el nem rám tartózik.-válaszolt nekem.
-Szép volt öcsi, köszönöm,hogy tiszteletben tartód a magán életem.-mondtam neki büszkén.
-Na és ki írt?-kérdezte viccelődve.
-Jaj öcsi hagyjál már :D-és fel mentem az emeltre a szobába el olvasni az üzimet.

Miután el olvastam az üzenetem rögtön át mentem Jessie-hez meg mutatni.
-Ezt olvas el-és át adtam a mobilomat.
-Na látod így már van esélyed. -szerintem menj el ma Will-el. Holnap pedig Zack-el.-mondta nekem Jess
-De a mai napot veled töltöm nem lenne baj?-kérdeztem.
-Dehogy lenne baj, tudod milyen kíváncsi leszek legalább lesz majd miről beszélnünk.- biztatót Jessie.
-Hát jó.-mondtam neki mosolyogva. 

És akkor írtam egy üzenetet Will-nek.

Szia Will!
Arra gondoltam,hogy el mehetnénk moziba este,hogy jobban meg ismerjük egymást. :)
Ha igen akkor gyere 19.30-ra a házam elé.
Szia! Mia.


Ezt vettem fel.
10 perc múlva fel hívott Will,hogy legyen inkább 19 óra mert 19.50 megy egy jó film. Aztán el mentem készülődini. 

Mielőtt jött volna Will-el kezdtem még sminkelni. És akkor Jessie így szólt.
-Hé Mia! Nem kéne lassan le menned?-kérdezte tőlem
-Jaj de köszi.-és rohantam le az emeletre.

Abban a pillanatban mikor le értem csöngettek.
-Majd Én ki nyitom-mondtam a többieknek.
-Szia!-nyitottam ki az ajtót.
-Szia! De szép vagy.-mondta Will.
-Köszönöm.-válaszoltam.
-Akkor mehetünk-kérdezte tőlem.
-Persze csak hozom a táskám-és elindultam a fogas felé.

-Anya, Apa el mentem majd jövök-üvöltöttem nekik.
-Hova mész Kicsim-kérdezte Anya.
-Az egyik barátommal el megyünk moziba,de sietünk.-mondtam és abban a pillanatban ki léptem az ajtón.

*Anya szemszöge.
-Jessie? Hova ment a húgod.-kérdeztem Jessietól.
-Hát el ment a barátjával moziba de mondta-válaszolt Jessie.
-És ez a "barát" fiú vagy lány?-kérdeztem.
-Lány.-mosolygott rám Jessie.
-Oké köszi-és el mentem vacsorát készíteni

*Mia szemszöge.
-Mi lesz a film címe?-kérdezte Will-től.
-Titok válaszolt-és meg fogta a kezem.

Mikor meg fogta a kezem így szólt:
-Remélem nem baj?-kérdezte
-Dehogy baj.-mosolyogtam rá.

2 megjegyzés:

  1. szia :)
    jó lett:)
    egyre cukibbak :D
    de miért nem mondják el az anyukájuknak? :S

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Köszönöm szépen.
    Mert Mia még nem akarja el mondani, majd ha biztos lesz. :)

    VálaszTörlés