2012. október 15., hétfő

7.rész. Zack-Will....


Emlékeztető!

*Fél óra múlva
Halottam,hogy csörög a telefonom ismeretlen szám volt.
-Igen?-szóltam bele..

---------------------------------------------------------------------------------------------
-Szia Mia , Zack vagyok.-mondta a telefonba Zack.
-Szia Zack-köszöntem neki.
-Arra gondoltam,hogy holnap el mehetnénk moziba vagy fagyizni.-kérdezte tőlem.
-Hát fagyizni semmiféle képen nem mert holnapra rossz időt mondanak.-válaszoltam neki.
-Te moziba mehetnénk-monda Zack reménykedve.
-Reméljük időtől függ de jó lenne. :)-mondtam.
-Hát akkor még majd jelentkezem -monda nekem.
-Okay -válaszoltam és gyorsan le tettem a telefont.

-Jaj Jessie mit csináljak most Will is szeretne találkozni meg Zack is.-mondtam neki kétségbe esve.
-Hát akkor találkozz vele Mia csak akkor ismerheted meg őket.-válaszolt biztatóan.
-Igen, de ők testvérem és, ha kiderül,hogy mind a kettővel randizom ki tudja minek fognak nézni.-mondtam neki kicsit idegesen.
-De Mia, hogy akarod őket meg ismerni,ha nem találkozol velük, és mégis minek néznének téged, ha valami nem tetszik nekik akkor ne hívjanak el téged ;)-kacsintott rám Jessie.
-Na majd meg látjuk-és le mentem az emeletre valamit enni.

Mi után meg ebédeltem utána vissza írtam Will-nek egy sms-t.

Szia Will!
Szívesen el mennék veled találkozni,hogy jobban meg ismerjük egymást de,ha lehet ne szólj Zack.-nek nem szeretném meg bántani.
Mia.

-Héj Mia nem megyünk fel a kondi terembe futni?-kérdezte Jessie.
-Oké de akkor utána jakuzzizni.-mondtam mosolyogva.
-Jó akkor öltözz át és fent találkozunk.-mondta Jessie.

*10 perc múlva a kondi terembe.

-Most csak 20 percet fogok futni aztán megyek jakuzzizni.-mondtam Jessienek.
-Oké, Én most egy órát mert mióta itt vagyunk még nem futottam-mondta Jessie.

Mikor szálltam be volna a jakuzziba meg csörrent a telefonom.
-Háló?-szóltam bele.
-Szia Mia!
Will vagyok mit szólnál ahhoz hogy ha el mennénk sétálni.-kérdezte tőlem Will.
-Fuu hát ma nem jó nekem sajnos mert a nővéremmel töltöm a napot. Bocsi de,ha gondolod máskor el mehetnénk. :)-mondtam neki.
-Persze semmi akkor majd máskor. Szia-válaszolta kicsit szomorúan.
-Szia-és letettem a telefont.

-Mia mit csináltál-szidott le Jessie.
-Miért hisz meg beszéltük,hogy a mai napot együtt töltjük amolyan " Csajos nap"-mondtam neki.
-De akkor is simán mehettél volna.-válaszolt Jessie.
-Hát most már mind egy ;)-kacsintottam rá.

*Will.
Mikor le tettem a telefont rögtön be jött Zack

-Csá tesó kivel telefonáltál?-kérdezte.
-Csáó. Senkivel-mondtam gyorsan.
-Akkor miért van a telefon a kezedbe?-kérdezte.
-Csak meg néztem az időt Haver..-néztem rá furán.
-Ja értem-és ki kapta a kezemből a telefont.
-Még,hogy meg nézed az időt akkor ez itt mi?-kérdezte tőle. -------> Bejövő hívások:
Mia: 15.15
-Na jó el mondom.
-Mikor nem figyeltél ki kerestem Mia számát a telefonból és el mentettem-válaszoltam neki.
-De miért?-kérdezte Zack.
-Mert nagyon szép lány és szeretnék vele randizni-mondtam..
-De ő az enyém.-kezdett üvöltözni velem Zack.
-De nem mondhatod,hogy ő a tiéd hiszen nem egy tárgy akit csak úgy le foglalhatsz. Meg amúgy is nekem már írta,hogy szívesen találkozna.-mondtam neki kicsit idegesen.
-Jó akkor kérdezzük meg tőle,hogy melyikünkkel szeretne járni.-mondta Zack.
-Az is lehet,hogy csak szimplán barátkozni szeretne..-mondtam Zacknak.
-Azért egy próbát meg ér.-válaszolta majd küldünk neki egy sms-t.

Szia Mia!
Nagyon tetszel nekünk,és arra gondoltunk,hogy külön-külön találkozhatnál velünk majd el dönthetnéd kivel szeretnél járni ,(ha szeretnél.)
Üdv. Zack, Will.

*Miáéknál.
-Hé Mia nem szólt a telod?-kérdezte Jessie.
-De lehet.-válaszoltam.
-Nem nézed meg?-kérdezte kíváncsian Jessie.
-De majd ha ki szálltunk emlékszel a mai napot veled töltöm. Majd meg nézem ha rá érek.-mosolyogtam a nővéremre.
-Oké.-mondta Jessie.
Majd el kezdünk hosszasan beszélgetni ,de olyannyira ,hogy észre sem vettük hogy Justin fel jött és el vitte a telomat. Mikor már épp a telomért akartam nyúlni így szóltam.
-Jess nem láttad a telom?-kérdezte tőle rémülten.
-Nem! biztos,hogy felhoztad?-kérdezte tőlem.
-Persze hát még itt mondtad,hogy csörgött.-válaszoltam neki.
-Most jut eszembe asszem Justin-t láttam fel jönni egy pillanatra nem lehet,hogy le vitte?-kérdezte Jess.
-Jaj ne már és,ha meg látta az sms-t tuti,hogy valamelyik fiú küldte.-és rögtön le rohantam az emeletre.

És akkor meg láttam az öcsém kezébe a telefonom...







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése