2012. október 7., vasárnap

6.rész. Egy másik fiú.

Emlékeztető
*13.15 kor a  Parkba.

Kicsit hamarabb jöttem, vártam 10 percet és akkor valaki meg bökte a hátamat. Gondoltam,hogy Zack-lesz és hátra fordultam.

-Szia.-mondta.
-Szia! Neked ez a mániád,hogy a lányok hátát bökdösőt?-fordultam éppen hátra.

De akkor egy másik fiú állt velem szembe...
-----------------------------------------------------------------
-Szia-mondtam neki
-Azt hittem valaki más vagy.-mondtam neki kicsit el pirulva.
-Szia, semmi gond-válaszolt.
-Egyébként Will vagyok.-mutatkozott be.
-Én Mia.-mondtam neki.

És akkor néztük egymást legalább 2 percig.
-Jaj ne haragudj-mondta Will.
-Nem haragszom.-válaszoltam neki egyszerűen nem tudtam mást nézni olyan gyönyörű kék szeme volt *-* és szőke haja.. ahw. :)) 

Rá néztem az órámra megnézni az időt.
És miután fel néztem ott jött Zack.

-Szia.-köszönt nekem.
-Szia Zack.-köszöntem vissza.
-Bemutatóm Will-t.
-Mia, ő a tesom :)-mondta nekem Zack.
-A tesód. De hiszen nem is hasonlítotok.-mondtam nekik.
-Hát mert csak fél tesók vagyunk.-mondta nekem Will.
-Ja értem-mondtam nekik.
-Na Mia akkor el megyünk valahova?-kérdezte tőlem Zack.
-Öö.. hát az a baj,hogy sietnem kell haza mielőtt nem jöttél anyum írt egy üzit,hogy kéne segíteni otthon.-füllentettem Zack-nak.
-Ó.. Sajnálom akkor majd máskor -mondta nekem.
-Igen.-és el indultam haza.

*Will.

-Tesó honnan ismered ezt a csajt.-kérdeztem Zacktől.
-Futás közben el hagyta a kulcsát és vissza adtam neki, aztán el hívtak ide.-mondta Zack.
-Meg adod a számát?-kérdeztem
-Meg vagy bolondulva ö az enyém.. -válaszolt flegmán.
-Hát jó-mondtam.

*Mia.

Miután haza értem rögtön fel mentem az emeletre beszélni Jessivel. De anya el kapot.
-Ennyi volt a futás?-kérdezte anya.
-Igen :)-válaszoltam kedvesen.
-Most, ha nem haragszol fel mennék.-mondtam.
-Menjél nyugodtan.-válaszolt.

Mikor fel értem az emeletre minden hol keresni kezdtem Jessie-t.
-Jessie???-üvöltöztem az emeleten.
-Itt vagyok a szobádba-válaszolt vissza.
-Mit keresel te ott?- kértem számon.
-Ja csak kölcsön akartam kérni egy felsőt.-mondta kicsit szerényen.

Ezt a ruhát vette kölcsön.

-Ja akkor jó, válasz de aztán kérem majd vissza.
-Oké-válaszolt.
-Na és milyen volt a "Randi"-kérdezte Jessie.
-Elég érdekes.-és akkor el meséltem neki,hogy találkoztam egy másik fiúval akit úgy hívnak,hogy Will és ki derült,hogy Zack-el fél testvérek.
-Hu.. ez de durva-lepődött meg.
-Hát igen és tudom,hogy milyen helyes volt. :)-válaszoltam neki.

*5 perc múlva.
-Hé Mia nem a te telefonod szólt?-kérdezte Jessie.
-Juj de köszi vajon ki írt nekem-és el vettem az asztalról a mobilom.
-Huha ,Jessie ezt olvasd el-és meg mutattam neki az üzit.

Szia Mia!
Tudom,hogy az öcsémmel randiztál volna vagy randiznál. De nagyon tetszel és hát arra gondoltam jobban meg ismerhetnénk egymást.
Gondolkozz rajta: Will.

-Na szép egyszerre két fiú még alig lakunk itt pár napja de már oda vannak érted.-mondta nekem Jessie.
-Ez nem olyan jó ahogy te gondolod :/-mondtam neki.
-Most mit csináljak?-kérdeztem Jessie-t.
-Döntsd el,hogy melyik tetszik és találkozz azzal.-válaszolt.
-De ez nem olyan könnyű és,ha mind a kettő be jön egy kicsit?-kérdeztem
-Hát akkor találkozz mind kettővel-röhögött Jessie.
-De Zack még nem írt nekem Sms-t , hogy találkozna! :/-mondtam neki.
-Akkor várd meg.-kacsintott rám Jessie.

*Fél óra múlva
Halottam,hogy csörög a telefonom ismeretlen szám volt.
-Igen?-szóltam bele..



2 megjegyzés: