2012. október 3., szerda

5.rész. A Parkban

Emlékeztető!
*Másnap reggel.

Arra keltem fel,hogy kaptam egy sms-t. Olyan fáradt voltam el nem tudta képzelni ki írhatott nekem. Majd miután ki dörzsöltem az álmosságot a szememből  rá mentem az üzenetre. *-*
---------------------------------------------------------------------
Ez állt benne:
Szia! Arra gondoltam,hogy találkozhatnánk persze csak,ha lenne kedved.
Zack.

Mikor megláttam az üzenetet nem tudtam mit  vissza írni neki. Ezért át mentem Jessie szobájába.
-Szia-nyitottam be.
-Zavarok?-kérdeztem.
-De,hogy zavarsz te??-válaszolt mosolyogva.
-Gyere nyugodtan.

Ez után el meséltem neki mi történt velem amíg futottam. És meg mutattam neki az üzenetet.

-De aranyos.-mondta Jessie.
-El mész vele találkozni?-kérdezte.
-Hát fogalmam sincs,hiszen még csak tegnap találkoztunk és akkor is két mondat erejéig. :S-mondtam neki.
-És pont azért kell el menned vele,hogy jobban meg ismerd.-győzködött Jessie.
-Tudom de félek.-válaszoltam kicsit szerényen.
-Jaj, ne csináld már ezt, írj neki vissza egy sms-t,hogy 13.30 kor találkozzatok a Parkba. ;)-kacsintott rám Jessie.
-Hát jó-válaszoltam.

És küldtem neki egy Sms-t.

Szia!
Szívesen találkoznék veled. Mit szólsz 13.30-kor a Parkba?
Mia.

-Na?-kérdezte Jessie.
-El küldtem-mosolyogtam.
-De anyáknak erről ne szólj oké. Azt mondom nekik,hogy el megyek futni.-kértem Jessit.
-Rendben-válaszolt.

13 óra körül.

Rá néztem az időre és elkezdtem kapkodni hiszen fél óra múlva találkozok Zack-el.

Ezt vettem fel!

El kezdtem sminkelni és fel öltöztem.
Le mentem az emeletre és Anya így szólt.
-Hová mész Kicsim.-kérdezte Anya.
-Ja csak futni,ha nem bánod-válaszoltam neki.
De el felejtettem,hogy nem futó ruha van rajtam.
-Utcai ruhában?-kíváncsiskodott.
-Öö.. hát igen mert betettem a szennyesbe a ruhát.-mondtam anyának.
-Ja értem.-hát akkor jó futást.mondta Anya.
-Köszi.-és ki mentem az ajtón.

*13.15 kor a  Parkba.

Kicsit hamarabb jöttem, vártam 10 percet és akkor valaki meg bökte a hátamat. Gondoltam,hogy Zack-lesz és hátra fordultam.

-Szia.-mondta.
-Szia! Neked ez a mániád,hogy lányok hátát bökdösőt?-fordultam éppen hátra.

De akkor egy másik fiú állt velem szembe...

2 megjegyzés: