2012. szeptember 27., csütörtök

4.rész! A találkozás.

Emlékeztető! 
Le mentem meg kérdezni Anyát,hogy el mehetek-e futnia míg nincs vacsora.

-Anya? El mehetek futni vacsi ellőt?-kérdeztem
-Igen de siess és vigyél kulcsot.-válaszolt Anya
-Rendben.-mondtam neki.

Fel mentem át öltözni.

Mi után le értem a térre, el kezdtem futni a gáton.
Hallgattam közben a zenémet. És akkor valaki futás közben meg böki a hátam....

--------------------------------------------------------------------
Ki vettem a fülest a fülemből és hátra fordultam.
-Igen?  -kérdeztem
És láttam,hogy ott áll előttem egy barna hajú nálam kicsit magasabb fiú.
-Szia, bocsi csak el hagytad a kulcsodat és gondoltam szólok-válaszolt nekem a fiú.
-Köszönöm szépen-és át adta nekem a kulcsomat.
-A nevem Zack Hamilton-válaszolta
-Téged,hogy hívnak?-kérdezte
-Mia Taylor-válaszoltam.
-De szép neved van-mondta nekem Zack.
-Köszönöm-és egy kicsit el pirultam.
-Te nem idevalósi vagy?-kérdezte tőlem
-De olyan 3napja költöztünk ide.-mondtam neki.
-Értem,hát remélem tetszik az új környék.-mondta mosolyogva.
-Igen jó kis környék.-mondtam neki.
-És te mióta laksz itt?-kérdeztem
-Olyan 3.éve-válaszolt.
-Értem,ha nem haragszol futnék tovább mert nem sokára mennem kell haza.-mondtam neki
-Ja persze menjél nyugodtan bocsi,ha fel tartottalak.-mondta kicsit szomorúan.
-Nem tartottál fel.-mondtam neki mosolyogva.
-Hát akkor Szia-köszönt el tőlem.
-Szia,és köszi még egyszer-mondtam neki.
-Igazán nincs mit. :)-és közben mosolygott.

Már éppen tettem volna vissza a fülembe a fülhallgatót de utánam kiabált.
-A számodat elkérhetem?-kiabált nekem.
-Persze -és vissza sétáltam hozzá.

Leírtam neki a számom és futottam tovább.
Egész végig ő járt a fejembe egy pillanatra sem tudtam ki verni a fejemből.

Telefonom.

Egyszer csak azt veszem észre,hogy a telefonomba nem szólt tovább a zene.Meg néztem a kijelzőt, 
Anya volt az.
-Igen?-szóltam bele a telefonba.
-Most már gyere haza fele mert kész a vacsora-mondta nekem Anya.
-Rendben.-és lettem a telefont.
Meg néztem az órámat és már 18.30-volt.
Sittem haza, de még közben is Zack járt a fejembe.

*Otthon 

Be léptem az ajtón és köszöntem a többieknek ők már el kezdték a vacsorát.
-Sziasztok.-köszöntem.
-Szia ülj le és egyél-mondta Apa egy kicsit szigorúan. 
-Ha nem bánjátok fel mennék le fürdeni majd utána eszem.-mondtam szerényen.
És bocsánatot kértem tőlünk.

Miután le fürödtem, le mentem és el kezdtem vacsorázni. Anya oda ült mellém, amíg meg vacsiztam. 
-Köszi,hogy ide ültél és neharagudj,hogy ma nem tudtunk együtt enni.-mondtam neki.
-Jaj ne hülyéskedj miért haragudnánk rád?-kérdezte Anya kedvesen.
-Nem tudom csak Apa olyan szigorú volt nem szokott ilyen lenni.-mondtam neki.
-Köszönöm szépen a vacsorát-és fel mentem a szobámba.
-Egészségedre.-mondta Anya.

Miután fel mentem rögtön meg ágyaztam és el kezdem tv-ni. Nem is tudtam miről szólt a film mert egész végig Zack járt a fejembe.
Olyan 22.óra körül vége lett a filmnek és lefeküdtem aludni.

*Másnap reggel.

Arra keltem fel,hogy kaptam egy sms-t. Olyan fáradt voltam el nem tudta képzelni ki írhatott nekem. Majd miután ki dörzsöltem az álmosságot a szememből  rá mentem az üzenetre. *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése