2012. szeptember 22., szombat

3.rész A vásárlás.

Emlékeztető!

Olyan 18.15 óra körül indultunk haza a Vidámparkból és 18.30 óra otthon is voltunk. 
Nagyon fáradtak voltunk meg köszöntük,hogy el vittek a Vidámparkba. Vacsora és fürdés után rögtön be dőltünk az ágyba.
-Jó éjszakát Mindenkinek -köszönt el tőlünk Chad
-Jó éjszakát válaszoltuk.
-------------------------------------------------------------
* Másnap reggel.


Ezt a ruhát fettem fel.

Olyan 9.óra körül felébredtem fel öltöztem és le mentem reggelizni.
-Köszönöm szépen a reggelit-válaszoltam Anyának.
-Egészségedre válaszolta Anya.
-Fel megyek, fel ébresztem Jessiet. mondtam Anyának.
-Rendben menyél.
Mikor fel értem az emeletre reménykedtem,hogy nyitva lesz  a szobája, de nem volt.
El kezdtem kopogni az ajtaján aztán eszembe jutott,hogy minden szobának volt egy pótkulcsa és mi egymásnak adtuk Jessivel.
Így hát be mentem a szobámba és ki vettem az ékszeres dobozomból.

Jessie szobája.

Miután be mentem a szobájába, még nem is szóltam neki de már rögtön fel ébred.
-Te mit keresel itt, és honnan volt kulcsod?- kérdezte Jessie.
-Gondoltam fel ébresztelek-válaszoltam neki.
-Honnan volt kulcsod?-kérdezte ismét.
-Nem emlékszel tegnap meg beszéltük,hogy a pótkulcsokat egymásnak adjuk.-mondtam neki.
-Ja de-és el kezdett röhögni.
-El megyünk a városba??-kérdeztem.
-Később el mehetünk szétnézni.-mondta most már kicsit élénkebben.
-Akkor öltözz fel és gyere le reggelizni ott meg beszélünk mindent. -válaszoltam neki.
-Oké 10-perc és megyek.-Jessie


*10 perc múlva.

Ezt vette fel Jessie


Jessie le jött reggelizni én az asztalnál vártam már.
-Na végre-szóltam neki.
-Én mondtam,hogy 10 perc ;)-szólt vissza nekem.
-Mi reggeli?-kérdezte kicsit fáradtan.
-Hát van croissan,rántotta és meleg szendvics.-válaszoltam neki.

Ezt ette Jessie

-Nem hoznál nekem meleg szendvicset?-kérdezte tőlem.
-Hányat kérsz?
-1 elég lesz.-köszönte meg.

-Többiek?-kérdezte Jessie.
-Anya el ment vásárolni, Apa meg ki ment a fiúkkal a térre.-válaszoltam neki.
-Ja :D -mondta Jessie.

-Szóval akkor hova mennyünk?-kérdeztem tőle.
-Menjünk el shoppingolni.-válaszolta.
(Tudni illik,hogy Jessie nagyon szeret vásárolni. ;) )
-Felőlem úgy is kéne pár ruha :)-mondta neki.
-Akkor 11-kor indulunk oké? -kérdezte tőlem
-Jó,reméljük addigra Anya is haza ér.-mondtam reménykedve.

Mind a ketten felmentünk a szobába Jessie gépezet , Én pedig tv-em amíg nem mentünk.

Át mentem Jessie szobájába meg kérdezni mikor indulunk.

-Mikor megyünk?-kérdeztem.
-5 perc addig anyának hagyj itt egy üzenetet hova mentünk és mikor jövünk.-kért rá Jessie
-Oké :)



Kedves Anya!
Elmentünk Jessivel shoppingolni olyan 18.00 óra fele jövünk de szerintem hamarabb. 
Puszi :) 




Jessie, Mia 


Olyan 12:30 körül oda el kezdünk vásárolni.
-Nekem kéne egy új ruha kollekció.-mondta Jessie.
-Nekem egy szoknya, rövidnadrág, pólók és bizsuk.-mondtam szerényen.


Jessie új ruhája.

Az első üzletben Jessie már is vett egy bulizos, alkalmi ruhát.

Abban az üzletben és én is láttam egy cuki egybe ruhát. :)

-Meg vegyem azt a pöttyös ruhát?-kérdeztem Jessietől.

Ezt a ruhát vettem.

-Szerintem igen jól nézz ki-biztatott Jessie.

Vettünk még fejenként két pár cipőt, sok kiegészítőt, Gatyákat.

-Nem megyünk el valahova enni?-kérdeztem éhesen.
-De, én is farkas éhes vagyok.-monda Jessie.
-Kínai?-kérdeztem :)
-Jóó :)-Jessie.


Hát nem cuki?? :)

Miután el mentünk kajálni éppen látam az egyik butikba egy nagyon cuki felsőt gondoltam fel próbálom. Jessie, és Én is meg vettük :)

-Szerintem lassan menjünk.-szólt Jessie nekem.
-Oké akkor induljunk el a kijárat felé.-válaszoltam.

17.45-kor haza is értünk.
-Sziasztok-köszöntünk a többieknek.
-Sziasztok.-válaszoltak
-Milyen volt a vásárlás?-kérdezte Anya
-Nagyon jó volt :) vettünk sok-sok ruhát. :)-válaszoltam.
-Mikor lesz vacsora éhen halok?-kérdezte Jessie.
-fél óra múlva-mondta Apa
-Oké akkor addig fel megyünk.-mondtam.

*Emeleten

-Mia nem jössz be nézni egy sorozatot?-kérdezte Jessie.
- Most nem mert amíg nincs vacsora addig el megyek futni a térre.-mondtam
-De akkor már miért nem fent futsz?-kérdezte Jessie.
-Majd holnap úgy is kíváncsi vagyok a környékre.

Le mentem meg kérdezni Anyát,hogy el mehetek-e futnia míg nincs vacsora.

-Anya? El mehetek futni vacsi ellőt?-kérdeztem
-Igen de siess és vigyél kulcsot.-válaszolt Anya
-Rendben.-mondtam neki.


Ebben voltam futni.

Fel mentem át öltözni.

Mi után le értem a térre, el kezdtem futni a gáton.
Hallgattam közben a zenémet. És akkor valaki futás közben meg böki a hátam....


2 megjegyzés:

  1. Tökjó,hogy ez hosszú rész lett!:)
    Minél hamarabb hozd a kövit*-*

    És már érdekel ki böki meg:DD

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :)
    Hát ha össze jön a 15 megtekintés. :) *-*

    VálaszTörlés