2012. szeptember 17., hétfő

1.rész Az új ház.

Az új házunk!

Nem rég költöztünk a Family Street 8-ba.
Már alig vártuk az új környéket.
A ház teljesen olyan volt mint egy szálloda. Óriási medence, napozó ágyak mindenkinek külön szoba fürdővel.
Felső emeleten voltak kondi gépek,szauna és egy jakuzzi.
Anyukámat: Daisynek hívták

Apukámat: Adamnek.
Nővéremet Jessienek aki 17. éves volt.
Egyik öcsémet Chadnek aki 14. éves volt.
A másik öcsémet pedig Justinak aki szintén 14. éves volt.
Az én nevem meg Mia és 15.éves vagyok.
Jessie és Én meg is nézte a lakás minden részét. A szobáktól kezdve a kondi teremig.
Nagyon tetszett. :)
Jessivel kimenetük a medencéhez ahol a fiúk fürödtek.
-Fiúk nem jöttök meg nézni a házat? - kérdeztem
-Minek az a lényeg,hogy van medence! :D -mondta viccelődve Chad.
Vissza mentünk a házba át öltözni majd ki mentünk a fiúkhoz.
Amíg Mi kint voltunk medencénél addig Anya és Apa el mentenk meg nézni az új környéket.
***

Este: 7-órakor.

Miután Anya és Apa haza értek rögtön szóltak nekünk.
-gyerekek gyertek le a nappaliba jó hírünk van.- szólt Anya

 Jessie ,Chad , Justin és Én rögtön le szaladtunk az emeletről a nappaliba.

A családi autónk.


-Igen?- kérdezte Jessie
-Mikor el mentünk anyátokkal meg nézni a várost észre vettük,hogy kocsival körülbelül  15.perc az út a VIDÁMPARKIG! :) - mondta Apa.
-Ha szeretnétek holnap el is mehetnék. -  mondta biztatóan Anya.
Mindannyian igent mondunk így hát izgatottan vártuk a holnapi napot.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése